Przed:
A więc jesteś SS! no to skąd ta beznadziejna fryzura?Osobiście w ogóle mi się w niej nie podobasz, nie ma ona nic w sobie co przyciąga uwagę, jeszcze ten kolor... biedaa!!.Następnie usta, one same są w porządku.. nawet powiem więcej, powinnaś je afiszować, a Ty je chowasz! normalnie je ukryłaś pod tą szminką! makijaż wykonany bardzo "na odpierdziel" niestarannie jednym słowem. Jedyne co mi się podoba, to delikatnie przypudrowane poliki. i śliczny pieprzyk.
Po:
Zmieniłam kolor włosów, w tym jest zdecydowanie lepiej, nie tylko młodziej, ale rozpromieniła Ci ta zmiana buzie. Jak widać razem z kolorem włosów, zostawiłam brwi również jaśniejsze. Nastepnie wykonałam makijaż za pomocą fioletowego cienia i konturówki do oczu! i jaki efekt? o NIEBO LEPIEJ! Przymalowałam lekko poliki i nadałam Twoim ustom WYRAZISTOŚCI! za pomocą zwykłej pomadki. Cała Twoja twarz stała się jaśniejsza, nabrała niepowtarzalnego blasku, oczy świetnie współgrają z fryzurą, wyszczuplała co widać gołym okiem! niemal idealnie. I jest klasa co odrazu widać, porównując do zdjęcia wyżej.
Przed:
Każdy ma swój styl i bardzo to szanuję jednak każdy też ma prawo wyrazić swoją opinię, moim zdaniem Twój ubiór jest źle skomponowany, rzeczy wcale a wcale do siebie nie pasują. Żakiet na płaszczyk? no co to w ogóle jest? patrząc na to, może i to wygląda fajnie, ale Twój apartament odwiedza mnóstwo osób i napewno Cię że tak powiem "rozbierają" już sama nie pamiętam ile rzeczy z Ciebie ściągnęłam. Dziwię się bo masz dużo fajnych i modnych ciuchów oraz ciekawe dodatki. Nie podoba mi się! absolutna katastrofa w modzie.
PO:
I to jest to co mi się podoba! wiesz co widzę? Styl! elegancję oraz klasę, Której brakuje w Twojej dotychczasowej Doll. Ubrałam ją w sukienkę "Vivienne Tam" buciki "tingeling"jako dodatek kolczyki z "OTTO" oraz torebkę ".... Germany" dzięki temu stałaś się inna, zupełnie. I gdyby nie ta fryzura, nie pomyślałaby nawet, że to Ty! IDEALNIE!!
OCENA OGÓLNA 2/6
ocena jest przerażająca dlatego, ze zaniedbałaś swoją Doll, odebrałaś jej wszystko co ma najpiękniejsze.
Makijaż był ładny nawet, ale znów nie staranny a to jest ważne by wygladać estetycznie. Usta piękne, ale zostały oszpecone przez okropną szminkę której nie cierpię KASIx69 też ją serdecznie odradziłam.
Ona tuszuje wszytsko co najpiękniejsze w waszych ustach. Kolejna rzecz! Masz tak ładną twarz, że w każdym kolorze Ci ładnie, zmień ten czarny, polecam również uzywać odważniejszych cieni



po pierwsze to ja mam styl emo tak wiec bardziej ja oszpece ta jak moja kolezanka do wzoru azo_ona równierz. zbyt mocno pomalowałaś pudrem brzydko to wygłąda ale całkiem całkiem.... do stroju tragedia myslałam że umiesz wybierać ale chyba sie myliłam:(((((mało rzeczy aby ja jakoś "uwzogacić"wiesz po pracuj dobrze jeszcze nad metamorfozami
OdpowiedzUsuńNapisałam, ze jak boli Cię krytyka to się nie zgłaszaj.
OdpowiedzUsuńnie boli mnie to gdybym była glam no to .... zmienia postać rzeczy ale to ja zawiniłam wiesz mnie bardziej przyciąga emo jak widzisz i gdybym ci powiedziała to dobrze by było tak wiec sorry
OdpowiedzUsuńdo przypominajka44 .
OdpowiedzUsuńpo co sie tu madrzysz , ? po co siedzisz na satardoll ? kup sobie slownik i naucz sie polskiego a później sie udzielaj ! :D
z tego co wiem to emo nie maluja ust jasno tylko ciemno ,a kashmir ubralka wg siebie , a chyba jej nie powiedzialas ,ze jestes emo. : )
metamorfoza z ubraniami.. (kocham je. ;J).
OdpowiedzUsuńjest ładna..
jak coś: będę czytać tego bloga, choć nie zawsze komentować posty.. ;P
dziękuje Patt..Xd:)
OdpowiedzUsuńNatomiast Przypominajko44 przestań, to jest tylko obrazek i moja opinia, przecież nikt Ci nie każe czegoś robić na przymus.