No więc witam po raz kolejny, mimo że wytyrałaś mnie od "Krów" nadal zależy Ci na moim zdaniu.
Słowa krytyki widzę zmotywowały Cię i Twoja Doll wygląda olśniewająco. Nie mam się do czego przyczepić, bo jak jest idealnie Moja droga! to ja się nie czepiam. Ja zbyt dużych poprawek nie wniosłam,
kolor włosów oraz trochę nos wyżej dałam, makijaż generalnie trochę mocniejszy i bardziej wyraziste poliki.
To na tyle.

Dobra, bez przesady x.x Nie wyzywałam cię, zastosowałam wyłącznie zwyczajną krytykę, jestem kulturalnym człowiekiem xD
OdpowiedzUsuńmoll__y
Żeby nie było zastrzeżeń co do mojej kultury (xD) zamieszczam cytat mego komentarza spod mojej poprzedniej metamorfozy:
OdpowiedzUsuń"moll__y pisze...
Teraz ty wybacz mi krytykę (xD), ale nie przemawia do mnie twoja wersja ;p Fryzurę wybrałam, by zasłaniała ramiona doll, oraz uważam mój strój za w miarę dobry, mimo tego, iż gdy go tworzyłam, nie miałam weny ;p
moll__y
6 stycznia 2011 06:36"
I raczej tyraniem bym tego nie nazwała x.x
OdpowiedzUsuńTo była krytyka w odpowiedzi na krytykę xD
A, i zgłosiłam się do ponownej metamorfozy, ponieważ chciałam wiedzieć, czy twoim zdaniem umiem swoją dollkę "upiększyć" ;D
OdpowiedzUsuń