Nowinki.

Serdecznie Zapraszam do czytania postów związanych ze zdrowiem i urodą. Zaczerpniecie wiele ciekawych rzeczy.
Świetnie się czyta .Polecam.



Uwaga trwa nabór do eliminacji na CG Mojego Blooga,
datę ukończenia przyjmowania zgłoszeń przedłużyłam do
30 stycznia. Serdecznie Zapraszam.


Metamorfozy: Moi Dorodzy ! z przyczyn prywatnych metamorfozy wykonuję tylko z kategorii: Makijaż, Fryzura.



Reklamy: Reklamy u mnie kosztują 0 sd. Treść reklamy proszę przesyłać drogą mailową lub za pośrednictwem STARDOLL w wiadomości prywatnej.



Pozdrawiam:)




Archiwum bloga

wtorek, 4 stycznia 2011

Metamorfoza Kladia7001

Przed:
Oczy bardzo ładnie podkreślone. Natomiast wszystko popsuł biały cień, masz jasną karnację i powtarzam każdej dziewczynie, on się nie nadaje przy jasnej tonacji. Mało co go widać, nie ma żadnego efektu. Twój mostek nosa jest za długa a usta za nisko. Fryzura nie najgorsza, kolor też.













Po:


Usunęłam biały cień i uważam, że jest teraz zdecydowanie lepiej.
skróciłam Twój nos jak mówiłam był za długi, oraz podniosłam usta. Do tego delikatny makijaż, zmiana fryzury.
 Tak jest o wiele lepiej....














Przed:
NIE! NIE! I jeszcze raz NIE! Proszę Cię nie ubieraj się tak nigdy więcej.
to nie bal przebieranców. Jest całkowicie bez gustownie. Te rajstopy i buty to kompletna porażka. Wiesz nie będę tego dalej komentować. Strój generalnie bardzo odważny. A resztę zachowam dla siebie.
Po prostu nie podoba mi się.













Po:
No więc ubrała tunikę z wysokim stanem czarnym który pasuje do rajstop oraz kozaczków które nałożyłam. Dzięki temu uzyskałam niesamowity kontrast, ubiór stonowany, delikatny i bardzo dziewczęcy. Jako dodatek torebeczka ze złotym obszyciem pasująca do tuniki:) Wyglądasz extra.













OCENA OGÓLNA 2/6

Ogólnie ? Zmień układ twarzy, tak by stała się proporcjonalna do podbródka dobrze? Bo teraz wygląda to nie dobrze. Naprawdę dobrze radzę. Kwestia Twojego odziania... błagam ubierz coś innego, jest nie ciekawie, bez gustownie i do tego nic co przyciąga uwagę i zasługuje na pochwałę.


Pozdrawiam kashmir123:)

5 komentarzy:

  1. Co do ubioru zgadzam się z tobą ale nigdy nie ubieram się tak na co dzień tylko w tedy .
    A co do zmiany makijażu i twarzy to to mi się nie podoba każdy ma własny styl ty uważasz że moja twarz jest beznadziejna a ja że nie i ta co ty zrobiłaś jest do dupy ;d
    Ale nie przejmuj się każdy myśli coś innego dlatego nie zmienię mojej medoll bo według mnie to jest bez gustu ;d
    To będzie tyle a co do makijażu to bez komentarza ;d ;d;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz, nie mam zamiaru ciebie komentować, bo o gustach się nie dyskutuje;] powiem Ci tylko jedno, nie znosisz krytyki:) prawda? więc nie proś nikogo na przyszłość, by Ci zrobił metkę bo jesteś beznadziejną kandydatką, pod względem charakteru oczywiście. Ciebie to bawi, a mnie w ogóle. I do sedna: Nie kazałam Ci się zmienić, więc nie przeistaczaj moich słów, bo Cię pogrożę. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. heheehe ty mi pogrozisz żal mi cie !!!!
    Po 1 :
    Nie pozwole się obrazać !!!
    Po 2 :
    Nie umiesz robić metamorfoz medoll !!!
    Po 3 :
    Ty mi mozesz pogrozić ....ha ha jaki żal z ciebie !!!!!!
    UMYJ ROWA !!!!!
    Głupia i bezgustna krowo !!!
    o nie sory nie bede obrażać krów i prosze usuń to bo jak nie to cie zgłosze !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój błąd bo tam miało być napisane "Pogrąże"
    nie "Pogroże" Z miłą chęcią Cię usunę, bo jesteś beznadziejna:) To co do mnie napisałaś wyślę właśnie adminom niech poczytają jakie chamstwo wnosisz:) Pozdrawiam Pa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm . . .
    Szczerze , to nie rozumiem Cię Klaudia =D
    Skoro twierdzisz , że każdy ma swój gust itd , to po co chcesz metkę ? ;/
    Cóż , jak sobie to "ubzdurałaś" . . . Nie moja sprawa , tylko dam Ci rade na przyszłość . Zastanów się nad tym , co piszesz ;))

    MiSQua

    OdpowiedzUsuń