Nowinki.

Serdecznie Zapraszam do czytania postów związanych ze zdrowiem i urodą. Zaczerpniecie wiele ciekawych rzeczy.
Świetnie się czyta .Polecam.



Uwaga trwa nabór do eliminacji na CG Mojego Blooga,
datę ukończenia przyjmowania zgłoszeń przedłużyłam do
30 stycznia. Serdecznie Zapraszam.


Metamorfozy: Moi Dorodzy ! z przyczyn prywatnych metamorfozy wykonuję tylko z kategorii: Makijaż, Fryzura.



Reklamy: Reklamy u mnie kosztują 0 sd. Treść reklamy proszę przesyłać drogą mailową lub za pośrednictwem STARDOLL w wiadomości prywatnej.



Pozdrawiam:)




Archiwum bloga

piątek, 14 stycznia 2011

Metamorfoza sweet--anusia

No więc nie wyglądasz źle lecz dałam kilka poprawek. Zmieniłam fryzurę oraz jej kolor na intensywniejszy brąz.Odradzam tego koloru cienia którego używasz
, otóż z niczym nie kontrastuje, prostymi słowami mówiąc nie pasuje.
Do reszty nie mogę się przyczepić.Dodam jeszcze, że podkreśliłam oczy czarną kredką, prosto, i wyraziście wyglądają twoje oczy. Całość wygląda rewelacyjnie ta stylowa fryzura oraz prosty makijaż to naprawdę zgrana paczka:)

Metamorfoza MissDemi229

No więc Moja Droga zmieniłam naprawdę wszystko co było możliwe. Podniosłam oczy wyżej, nos nie co obniżyłam, usta także. Wykonałam delikatny makijaż, pozbyłam się tego fioletowego cienia, przypudrowałam poliki, oczy oczywiście tuszem i podkreśliłam kredką. Jeśli chodzi o Twoją wersję to powiem, że Twoja MeDoll ma bardzo nie proporcjonalną twarz, jej elementy są za wysoko lub za nisko. Musisz to koniecznie zmienić ponieważ nie wygląda to ładnie. Makijaż wykonany jest nie starannie. Powinnaś kupić ciemne cienie, polecam odcienie czerni, granatu, ciemnego fioletu, błyszczyk do ust. I pooglądać krótkie instruktarze na youtube jak zrobić ładny makijaż. Pozdrawiam:)

czwartek, 13 stycznia 2011

"jak dbać o cerę"






Moje Drogie, w tym zagmatwanym świecie często zapominamy co dla naszej skóry jest najważniejsze.
Musimy jednak pamiętać że nie można tego kategorycznie zaniedbywać, ponieważ
"epoka kosmetyków wciąga nas jak wir"dlatego ważne jest by "nie zapominać" o stałej pielęgnacji.
Brak jej może doprowadzić do nie odwracalnych zmian skóry.

Cera Normalna: Cerę normalną możemy spotkać zazwyczaj u dzieci, osoby dorosłe z taką cerą należą naprawdę do szczęśliwców. I uwaga! poprzez brak pielęgnacji w wieku 30 lat możemy zafundować sobie nie złe skupisko zmarszczek. Szybko się wysusza a następie szybko traci swoją elastyczność... dlatego właśnie tak ważna jest pielęgnacja. 

Ten rodzaj skóry cechuje matowość ponieważ gruczoły wydzielają niską ilość wydzieliny łojowej, dlatego cera się nie błyszczy, zaskórniki nie są widoczne, Jest bardzo gładka i delikatnie zaróżowiona, bardzo nawilżona oraz nie przepuszcza światła, przede wszystkim  ma jednolity koloryt.
Mając taki rodzaj cery nie musimy się zbytnio obawiać surowych mrozów, wiatru, słońca. Otóż skóra normalna właściwie reaguje na wszystkie te czynniki. Mimo wszystko nie ma tak dobrze i to nie znaczy, że dbanie o skórę nie jest tu potrzebne! nic bardziej mylącego. Otóż każdy rodzaj trzeba odpowiednio pielęgnować

Bardzo ważne jest nawilżanie, by nie doprowadzić do wysuszenia, dlatego warto zainwestować w lepszy krem, jeśli używacie tonika, unikajcie tego z alkoholem, krem pod oczy jest również wskazany. Przy cerze normalnej polecam się kupić na jej ochronie, by jak najdłużej była zdrowa. W zimę najlepiej stosować kremy pól tłuste  a w lecie te z filtrami przeciw szkodliwym promieniom UV.

"Raz w tygodniu można wykonać delikatny peeling enzymatyczny, a dwa razy w tygodniu nałożyć maseczkę. Jak zadbać o cerę normalną sposobami domowymi? Naturalne metody dają świetne rezultaty, jednak ze względu na to, że są czasochłonne straciły na popularności. A szkoda, bo mają doskonałe działanie. "

 


Już jutro o "CERZE SUCHEJ" Serdecznie Zapraszam.




Kashmir123.

Antidote Już Jest.!!!

Antidote już jest! Nowa kolekcja w sklepie, najlepiej sprzedały się buty te szare a teraz w najlepszym tempie znika biały sweterek. Sama go kupiłam. a wy? macie coś już nowego Antidote?

Metamorfoza kinga20000

Twoja wersja, a raczej moja poprzednia propozycja wciąż mi się podoba, mniej jednak jeżeli nalegasz na następną zmianę proszę bardzo. Oczy bardziej wyraziste, dzięki cieniom do oczu L:uxe. policzki bez zmian nastomiast zaproponowałam nową fryzurę oraz kolor. Generalnie i tak i tak jest Ci dobrze.Proponowałabym zakupić kosmetyki a raczej cienie te zwyklejsze, są naprawdę lepsze.

Jeśli chodzi o ubiór proponuję coś nie zbyt jasnego, ponieważ masz jasną karnacje i białe rzeczy nie będę świetnie wyglądały na Tobie, nie mówię tu o całkowitym nie używaniu białego ale raczej unikać by nie przeważał. Kolorystykę bierz pod uwagę, wzory, ja generalnie polecam ciemniejsze ubrania.

Metamorfoza mysiax333

Generalnie powiem, że nie jest z Tobą źle, zrobiłaś sobie naprawdę ciekawy makijaż, nawet kolorystyczny,
masz podkreślone policzki, w sumie nic bym w Tobie nie zmieniła, twarz jest proporcjonalna, MeDoll wygląda ładnie, jest zadbana. Moją wersję widać obok. Ja podkreśliłam oczy cieniami delikatnie dosłownie maciupkę tych cieni dałam, natomiast więcej  podkreśliłam oczy co je wyraźnie powiększyło. Lekko przypudrowałam policzki, dodałam pieprzyka i byłam ciekawa jak wyglądasz w innym kolorze oraz fryzurce i jak się okazuje, nie jest brzydko. Mała rada, zakupiłabym na twoim miejscu kosmetyki do ust, ponieważ usta to jeden z wielu pięknych atutów kobiecych które trzeba odpowiednio podkreślać.

poniedziałek, 10 stycznia 2011

Metamorfoza GoDneSsAfrodite

A więc nie podoba mi się makijaż, za dużo białego, na policzkach na oczach i gdzie jeszcze? Wygląda to jakbyś się kremem wysmarowała:) Reszta Twojej twarzy to odpowiednik twojego gustu, więc nie mam zamiaru tego komentować. Zmieniłam Ciebie troszeczkę jak widać, jest inaczej można by nawet powiedzieć, że to nie ty. Inny makijaż nieco mocniejszy zresztą, zniknął biały cień i zatuszowałam białe policzki.Zmieniłam także fryzurę ta nadaje Ci więcej klasy i powagi, natomiast Twoja obecna sprawia wrażenie takiego roztrzepańca. Usta błyszczykiem. Na Twoim miejscu zrezygnowałabym stanowczo z białego cienia, nie wyglądasz w nim fascynująco wręcz przeciwnie. Zakup ciemniejsze cienie lub używaj czarnego.

niedziela, 9 stycznia 2011

Metamorfoza kinga20000

Muszę przyznać, że makijaż jest kompletnie nie kolorystyczny. Czerwony do różowego? Oba te kolory Kochana bardzo się ze sobą gryzą. Niestety nie pochwalę tego, bo to czyste lanie wody tak by makijaż tylko był, a czy będzie dobry czy beznadziejny już nie zwracasz uwagi. Jeszcze te kolczyki z niebieskim. To już całkowita porażka, do tej całości jeszcze te czarne włosy... jeju. Nie pasuje nic do siebie. Ja uczyniłam Cię blondynką, zrobiłam delikatny makijaż i uważam, że tak Ci jest bardzo dobrze. Wyglądasz świetnie.

Metamorfoza Gabiczeka

Gabi... W Twoim makijażu nie spodobało mi się, że użyłaś tak mocno białego cienia, wygląda to jakbyś białka z oczu Ci wypływały, wygląda to okropnie.Usta z byt bardzo świecące... Jeśli ten makijaż jest karnawałowy to nie mam zastrzeżeń, uwagę pewnie wszystkich byś zwróciła, natomiast na codzienny makijaż to za choinkowato. Ja rozjaśniłam kolor włosów oraz jak widać uczesanie inne. Do Twojej urody pasuje mi typowo prosta fryzurka z długimi włosami i grzywką. Oczy czarnymi cieniami i podkreśliłam kredką, użyłam także tuszu oraz kilku sztucznych rzęs, na usta delikatna pomadka alla róż a na to błyszczyk bezbarwny. Stonowały się i wyglądają ładnie. Dodatek to kolczyki. Odradziła bym używanie w takiej ostrej barwie cienia białego, wystraczy naprawdę delikatny makijaż:*

sobota, 8 stycznia 2011

Metamorfoza 2402Nicole2402

Boże nie mam siły tego komentować, bo cy Cię uradziła moja ocena. Radzę Ci ze szczerego serca, zmieńswoją Dollkę i zmyj ten makijaż. Chyba różnice w tych dwóch obrazkach widać gołym okiem:)

Metamorfoza Moll_y

No więc witam po raz kolejny, mimo że wytyrałaś mnie od "Krów" nadal zależy Ci na moim zdaniu.
Słowa krytyki widzę zmotywowały Cię i Twoja Doll wygląda olśniewająco. Nie mam się do czego przyczepić, bo jak jest idealnie Moja droga! to ja się nie czepiam. Ja  zbyt dużych poprawek nie wniosłam, 
kolor włosów oraz trochę nos wyżej dałam, makijaż generalnie trochę mocniejszy i bardziej wyraziste poliki.
To na tyle.

Metamorfoza iwona2809

A więc nie spodobało mi się, że rzęsy wchodzą na włosy. Mogłaś je zdjąć bo nie wygląda to ładnie,
Generalnie nie jest źle makijaż mi się spodobał. wyglądasz ładnie lecz proponuję zdjąć te rzęsy do pełnego efektu. Ja natomiast zmieniłam fryzurę, zrobiłaś się na alla muzułmankę ciekawy pomysł nie powiem, lecz mało zrealizowany. Pomalowałam oczy czarnym cieniem podkreśliłam eyelinerem następnie dodałam sztuczne rzęsy, pieprzyka nad ustami, usta błyszczykiem, lekko zarumieniłam policzki, kwiat we włosach. Nie wiem czy wiesz ale muzułmanki wyróżniają się pięknymi oczyma. Więc zadbaj o to by Twoje oczęta też były piękne i wyraziste zarazem.

Metamorfoza Miki-Sugiki

Moja Droga Koleżanko, nie ma tu zmian na jakie liczyłaś, ponieważ nie miałaś zbyt wielu kosmetyków, bym mogła stworzyć jakiś artystyczny ład. Mimo wszystko zmieniłam fryzurę oraz jej kolor z tego względu iż nie koniecznie we fryzurze ale w tym kolorze podobasz mi się zdecydowanie lepiej. Pozbyłam się z oczu białego cienie, którego tak naprawdę nie potrzebnie używasz, bo i tak go nie widać. Z deka policzki, i pieprzyk w innym miejscu umieściłam, oczy standardowo tuszem i eyelinerem. Zakup sobie kosmetyki w ciemniejszych barwach mówię głownie o cieniach.

Pozdrawiam Kashmir123.

piątek, 7 stycznia 2011

Metamorfoza Natixa98

A więc Twoja Dollka mimo mojej metamorfozy bardzo mi się spodobała, jest zadbana, jest ładna, 
jedyne co mogę powiedzieć, to mogłabyś makijaż zrobić własnoręczny, te ze sklepu to żadna rewelacja.
Zmieniłam uczesanie oraz kolor, tamten wydaje mi się zbyt jasny do mojego zestawienia. Dodałam pipeprzyk, podkreśliłam oczy czarnymi cieniami, lekko przymalowałam policzki.  Moja mała porada, to apeluję o własny makijaż, pomęcz się trochę. 

metamorfoza MiSQua


Zacznę od fryzury a więc bardzo mi się podoba, mniej jednak pozwoliłam sobie zmienić kolor ponieważ w tym podobasz mi się o wiele bardziej. Jeśli chodzi o oczy spodobało mi się jak je pomalowałaś, ja zdecydowałam, że będą dobrze wyglądały w ostrym fiolecie przy tej barwie oczu. Poliki dodałam im troszkę różu, co sprawiło, że nabrałaś trochę kolorków. Usta pomalowałam pomadką delikatnego różu oraz przejechałam bezbarwnym błyszczykiem. Stały się jasne i wyraziste. Pozwoliłam sobie podnieść nos i usta wyżej, były zbyt nisko, i nie wyglada to pięknie. Generalnie nie jest źle ale mogłoby być lepiej:)

Metamorfoza Prezencik00

Przed:
Powiem Ci, że jest ładnie. Oczy dosyć dobrze pomalowane, usta też. Kolorystycznie się nie gryzie nic. Fryzura nadaje uroku. Co więcej.
Jest naprawdę ładnie.

















Po:

Pomalowałam oczy na czarno. Podkreśliłam kredką, niechcąco wyjechałam na dole, ale śpieszyłam się. Lekko dodałam różu na poliki, usta pomadką lekkiego różu. pieprzyk w innym miejscu i zmiana koloru włosów:)

Zmysłowo i kobieco :)














Przed:
Jest średnio. Tak sobie, generalnie byle jak. Jasna koszula do tak jasne karnacji cóż innego mogłabym powiedzieć. Nie ma żadnego konkretnego efektu. Całość jest 
taka sobie.

















Po:
Dodałam Ci temperamentu. Ta sukienka jest boska i świetnie na Tobie wygląda. Berecik, torebka oraz buty to świetny dodatek na kontrast:) rajstopki jasny beż.
Wyglądasz ciekawie:)

















Ocena ogólna 5/6

Polecam ubierać się odważniej, widziałam u Ciebie małą kolekcję Le:) w to również możesz się odziewać:) 
unikać calkowitych jasnych kolorów.



Pozdrawiam Kashmir123:)

CoverGirl Blogga!!!!

Uwaga! 
Przyjmuję zgłoszenia na CG Mojego Blooga.
Inaczej mówiąc twarz Blooga.
Chętnych zapraszam na wysyłanie zgłoszeń
z NickiemStardoll w Temacie.
Na mojego emaila:
agniesia.princeska@wp.pl
Oraz do dodania sie do obserwatorów:)
Po weryfikacji ogłosze kto się dostał w poście na Bloogu. 
ZGŁOSZENIA PRZYJMUJĘ DO
20 STYCZNIA!!!
Do wygrania SD.



Metamorfoza karolusia1

Przed:
Nie przemawia do mnie to. Za jasne włosy do tego typu karnacji, fryzura nie ciekawa... makijaż wygląda jakbyś płakała...do czego te sztuczne rzęsy? uroku one nie dodają nic a nic,
NIE POSTARAŁAŚ SIĘ.















Po:
Zmieniłam kolor, zmieniłam uczesanie na normalne! Odjęłam te badziewiaste rzęsy z oczu, pomalowałam je tylko tuszem, pieprzyk w inne miejsce.
Jest dużo lepiej, bez dwóch zdań!















Przed:
Ubranie hm. Nie jest złe, bo przemawia mi do gustu lecz po cholerkę te rękawiczki?
do czego je podpasowałaś? bo nie widzę nic do czego one pasują!! Twoje włosy zasłaniają cały urok tej sukieneczki!!z okularów też bym zrezygnowała! stanowczo!















Po:

Niebieska sukieneczka, przylegająca do ciała, świetnie kontrastuje z twoją opalenizna. Podkreśla ja jednym słowem. Do tego zwykłe czarne sandałki. I efekt jest.















OCENA OGÓLNA 3/6

Drażni mnie kolor włosów ich uczesanie, ten makijaż totalna porażka.
Apeluję o zakup nowych kosmetyków przystosowanych do twojej karancji,
tzn. CIEMNIEJSZYCH! Strój jest w porządku byle byś ściągnęła okulary i te rękawiczki.

Pozdrawiam kashmir124

Metamorfoza monisia284

Przed:
No więc fryzura jest nie za piękna, na oczach gotowe cienie które wchodzą na włosy, rzęsy także. Usta zbyt jasne do ciemnej karnacji. Wyobraź sobie jak by ktoś tak w rzeczywistości wyglądał. No rewelacji żadnej nie ma.















Po:

Zmieniłam fryzurę oraz kolor, w tej jet o niebo lepiej.
Usta w ciąż te same ponieważ nie miałam je czym pomalować.
Oczy tak,że bez zmian bo też nie było w salonie nic co mogłoby je zmienić. Dodałam ozdobę na szyję. Według mnie to nie można nazwać metamorfozą.












Przed:
Pod białą koszulę czarny t-shirt? kompletne bezguście. Nie pasuje jedno do drugiego kochana. Gdyby to była marynarka... ale nie jest.
w dodatku wystaje z tyłu... nieestetycznie to wygląda. Do takiej koszuli nie takie spodnie. Buty to już całkowity kosmos. Mnie się nie podoba.














Po:
Panterka oraz bombka i już jest inaczej. Nie mówię, że bardzo dobrze, ale lepiej.
Pasuje Ci, bardziej niż twój obecny strój.

















OCENA OGÓLNA: 2/6
Zakupiła bym kosmetyki, bo nie jesteś brzydka.. jednak brakuje Ci tego blasku, tej kobiecości, tego uwodzącego wzroku. Pokaż swoje wszelkie aspekty. Robiąc zakupy, patrz na kolory. Nie kupuj czegoś bo Ci się podoba, a w szafie nie masz niczego do czego może ta rzecz pasować. Rób to z głową.


Pozdrawiam Kashmir123

Metamorfoza Emila6663

Przed:
Spodobał mi się nawet Twój makijaż, jeśli chodzi o oczy, jest taki oryginalny i co najważniejsze "staranie wykonany" bardzo sobie to cenie. Natomiast usta nie pasują  kolorystycznie. Tylko i wyłącznie bezbarwny błyszczyk. Kolor i fryza są ok. Ładnie wyglądasz, tyle to usta psują twoją całość.












Po:
Wyglądasz jak Cukiereczek, przesłodziutko. Oczka pomalowałam fioletowym cieniem, podkreśliłam oczy kredką.
Odrobinkę różu na poliki. Pieprzyk w inne miejsce i jak widać zrezygnowałam z czerwonej szminki:) Efekt ? Mam nadzieje, że się poda równie bardzo jak mi:) Kolor włosów uległ zmianie by nam kolorystycznie pasowało. 











Przed:

Widzę, że się starałaś za wszelką cenę kolorystycznie ubrać, mimo że trochę nie wyszło i tak jestem z Ciebie dumna. Widać ze przywiązujesz uwagę do swojego odziania.
















Po:
Ja ubrałam Cię tak ponieważ znalazłam do tego zestawienia wszystkie właściwe dodatki:) Buty i torebka są nie mal takie same. Mamy świetny kontrast, kolorystycznie również z akcentem. Szczerze polecam.















OCENA OGÓLNA 5/6

Nie było tragedii jakie niegdyś ostatnio miewam robiąc metki.
Widać, że się starasz... zależy Ci na tym by ładnie wyglądać.
Zrezygnowała bym jednak z czerwonej szminki, która jest nie potrzebna 
w ogóle.Jeszcze wzmianka na temat odzieży, poleciłabym dobierać ciuchy kolorystycznie, zwłaszcza 
kiedy kupujesz.Reszta to tylko względność. Życzę powodzenia.

Pozdrawiam kashmir123

czwartek, 6 stycznia 2011

CoverGirl Blogga!!!!

Uwaga! 
Przyjmuję zgłoszenia na CG Mojego Blooga.
Inaczej mówiąc twarz Blooga.
Chętnych zapraszam na wysyłanie zgłoszeń
z NickiemStardoll w Temacie.
Na mojego emaila:
agniesia.princeska@wp.pl
Oraz do dodania sie do obserwatorów:)
Po weryfikacji ogłosze kto się dostał w poście na Bloogu. 
ZGŁOSZENIA PRZYJMUJĘ DO
20 STYCZNIA!!!

Do wygrania SD. 

 ZAPRASZAMMM!!!

StarBazzaaar:)^^


A o o to mój StarBazaar, wyzbywam się wszystkich rzeczy które mi są nie potrzebne, ceny są naprawdę śmiesznee!! Serdecznie zapraszam:)

Metamorfoza SunnyDam

Przed:
jak dla mnie to kiepsko. Zdecyduj się na jeden kolor, i rób makijaż kolorystycznie, bo tu mamy typowe lanie wody, skoro niebieski to nie czerwone usta a ewentualnie jakiś prosty, delikatny róz lub zwykły błyszczyk. Nos jest zbyt nisko... Kolor włosów nie jest zły, ale w tym kolorze twojej twarzy czegoś brakuje.













Po:
Zmieniłam kolor, ale fryzura ta samo bo ładnie Ci w niej. Podkreśliłam oczy czarną kredką oraz przymalowałam czarnym cieniem, dodałam jak widać sztuczne rzęsy na dole i na górze i co najważniejsze twój nos jest już normalny, bo znajduje się we właściwym miejscu. Zniknęły czerwone usta oraz niebieskie cienie... usta naturalne.












Przed:
Gust to masz nie najgorszy, podoba mi się, jest spójność nie ma lania wody, kolorystycznie też jest dobrze. Ogólnie jest w porządku.
















Po:
Ja Cię ubrałam tak, bo chciałam zobaczyć jak wyglądasz w jasnym no i powiem, że zdecydowanie w ciemnym Tobie lepiej, więc unikaj takich jasnych aranżacji, dlatego że Twoja karnacja jest blada, a cichy w jasnych barwach nie będą na Tobie dobrze wyglądały bo zlewają się z kolorem skóry. szczególnie unikaj białego.













OCENA OGÓLNA: 4/6

Ocenę uzyskałaś za ubiór który według mnie jest nieskazitelny i zasługuje na pochwałę.
natomiast reszta woła o pomoc, więc udziel jej tej pomocy.

Pozdrawiam kashmir123:)

Metamorfoza MarysiaCrazy

Przed:
Twarzyczka proporcjonalna, dodatki też niczemu sobie. Odjęła bym jedynie te rzęsy. Ale ja coś z nimi wykombinuje :) Fryzurka oraz kolorek podoba  mi się.

















Po:
Zmieniłam kolorek:) rzęsy zostawiłam ale dodałam okularki które zakrywają dolną warstwę oczu i fajnie to nawet wygląda:) Ta róża we włoskach... wyglądasz jak Hiszpanka:)
















Przed:
Nawet, nawet. Ale pozbyła bym się tej apaszki, jest zbędna:)
bez niej byłoby zdecydowanie lepiej.Typowo jak nastolatka, skromnie, ładnie, i fajnie.
















Po:
a o to moja propozycja. Mam nadzieję, że się podoba!

































OCENA OGÓLNA 4/6

Po 1. wyposażyła bym salon piękności w kosmetyki, bo teraz wyglądasz cudownie, a co dopiero w makijażu.2. Zaczęła bym małymi kroczkami ubierać się elegancko:)



Pozdrawiam kashmir123