Przed:
Czy to halloween? Skąd ten pomysł na te kocie oczy:)
Przyznam, że z daleka wygląda to jak widmo.
Przy tak ciemnej karnacji właśnie tak to się widzi.
A przynajmniej mnie! wcale się to nie widzi:) Sciągnij too:))
Apropo ust. Są za jasne. Makijaż hm. Tylko eyeliner.. gdyby był tylko z tymi gotowymi cieniami do oczu to było by nie źle, rzesy sztuczne są nie potrzebne, te na dole.
Po:
a o to ta właśnie zmiana, zrobiłam jasne włosy by trochę przytuszowały te jasne usta, teraz wygląda to nawet możliwie,makijaż żadna rewelacja, pola do popisu zbytnio nie miałam z powodu braku narzędzi pracy;p
Przed:
Rewelacyjnie. ubrałaś się gustownie, ale tą czapeczkę mogłabyś zdjąc. Jesteś ubrana na letnią porę więc po co czapka? zwłaszcza że się zlewa z kolorem włosów.Dodatki dobrane należycie z taktem jak powinno być. Ogólnie bez zastrzeżeń.
Po:
Zdjęłam czapkę i zmieniłam opakowanie tzn strój:) czerwona sukienka z wcięciami na talii, z dodatkiem czarnego obszycia. Bransoletki na ręce czarne oczywiście, Czerwona torebka z chęcią dała bym inną ale innej nie znalazłam. Czarne alla sandałki na obcasie. podoba mi się, a Tobie oczywiście nie musi:)OCENA OGÓLNA 4/6.
Ta czwóreczka to tylko i wyłącznie za ubiór. Nie będę dalej komentować twarzy bo mniej więcej wiesz w czym sęk. Spróbuj to zmienić. Powodzenia.
Pozdrawiam kashmir123


Brak komentarzy:
Prześlij komentarz